torsdag den 22. januar 2015

BASICS UNDER 300 KR


Lidt lækre basics, som jeg alle er forelsket i, og som i kan se på udvalget, er jeg allerede igang med forårs og sommershopping. Når det er vinter glæder jeg mig til de varme sommeraftner, og når det er sommer glæder jeg mig til den hyggelige vintertid. Meeen, nu er vi vidst snart klar til noget forår. Anyways, er selv ekstra vild med 2, 5 og 9. En helt basic sort turtleneck kjole har jeg gået og cravet i sååå lang tid, så mon ikke det er ved at være på tide, at den kommer hjem til mamma her. Selv om kæresten ikke finder det specielt sexet, det dersens “turtleneck”. 

TRANSLATION: Some nice basics and I love every single one of them. Ass you can see, I’ve already started looking for spring/summer clothing, can’t wait for spring to arrive. I really like number 2, 5 and 9. I’ve been craving an all black basic turtleneck dress for sooo long, so maybe it’s about time that it is on its way home to mamma. Eventhough my boyfriend isn’t a fan of this “turtleneck” thing.

Follow on bloglovin’




Ingen kommentarer:

Send en kommentar